تذهیب قرآن کار خیر یا توطئه ؟

مرداد 13, 1385
20 بازدید

ایرسنا : يک مبتکر ايراني پس از حدود 8 سال تلاش بر روي طرح هاي اوليه کار نگارش بزرگترين قرآن کريم با طلا را آغاز کرد که اين قرآن در کتاب رکوردهاي جهان گينس به ثبت خواهد رسيد. بنا به گزارش ایرسنا به نقل از خبرگزاري العالم، مهدي فر در گفتگو با اين خبرگزاري اظهار […]

ایرسنا : يک مبتکر ايراني پس از حدود 8 سال تلاش بر روي طرح هاي اوليه کار نگارش بزرگترين قرآن کريم با طلا را آغاز کرد که اين قرآن در کتاب رکوردهاي جهان گينس به ثبت خواهد رسيد.

بنا به گزارش ایرسنا به نقل از خبرگزاري العالم، مهدي فر در گفتگو با اين خبرگزاري اظهار داشت: قرآن کريم نور است و همچنين طلا از نشانه هاي نور به شمار مي رود به همين علت در اين کار طلا با قرآن درآميخته شد که انتظار مي رود در نوع خود منحصر به فرد باشد. وي گفت مطالعات و زمينه سازي براي اين کار بيش از هفت سال به طول انجاميده است.

گوشه ای از وصیت نامه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه درباره ی طبع قرآن های زیبا

« ما همه دیدیم قرآنی راكه محمدرضا خان پهلوی طبع كرد و عده ای را اغفال كرد و بعض آخوندهای بیخبر از مقاصد اسلامی هم مداح او بودند. و می بینیم كه ملك فهد هر سال مقدار زیادی از ثروتهای بی پایان مردم را صرف طبع قرآن كریم و محال تبلیغات مذهب ضد قرآنی می كند و وهابیت ، این مذهب سراپا بی اساس و خرافاتی راترویج می كند؛ و مردم و ملتهای غافل را سوق به سوی ابرقدرتها می دهد و ازاسلام عزیز و قرآن كریم برای هدم اسلام و قرآن بهره برداری می كند. »

نکته :

پی نوشت یک :

ما به قران وحدت بخش مفتخریم . ما به قرآن موسوی و مصطفوی افتخار می کنیم .

به قرآنی که نجات دهنده ی بشریت بوده و راه کمال وسعادت در آن برای جمیع امم تشریح شده است . پس ظاهر قرآن چندان مهم نیست بلکه دستورات آن باید راس همه امور باشد .

پی نوشت دو : اگرچه ظاهر این کتاب آسمانی مهم است اما گاهی به دستور امام معصوم ، همین ظاهر بی اهمیت شده و باید پاره گردد همانگونه که مولای متقیان در جنگ صفین دستور دادند.

پی نوشت سه : قرآن در جامعه امروز ما مظلوم واقع شده است .به این فراز از وصیت نامه ی امام خمینی توجه نماییم که :

« و مع الاسف به دست دشمنان توطئه گر ودوستان جاهل ، قرآن این كتاب سرنوشت ساز، نقشی جز در گورستانها و مجالس مردگان نداشت و ندارد ….

بیایید به باطن دستورات قرآن اهمیت بیشتری بدهیم تا آنکه قرآن را با طلا بنویسیم لکن از اصل آن غافل باشیم….

پس نوشت یک : از مبتکر ایرانی هم تشکرمی کنیم . سوی سخنان ظاهرا تلخ ما ایشان نبودند .

دستشان درد نکند و اجرشان با صاحب قرآن

برچسب‌ها: