یک پیشنهاد برای ختم قرآن امسال

فروردین 25, 1400
39 بازدید

سلام و عرض ادبورود به میهمانی خدا بر شما مبارک یک پیشنهاد داشتم براتون برای ختم قرآن امسال در ماه مبارک رمضان .اگر دوست داشتید به این پیشنهاد عمل کنید.اما قبلش لازم می دونم دوتا مقدمه عرض کنم خدمتتون : 1-حضرت آیت الله آقا سید علی قاضی عارف بزرگوار یک پسری داشتند به نام آقا […]

سلام و عرض ادب
ورود به میهمانی خدا بر شما مبارک

یک پیشنهاد داشتم براتون برای ختم قرآن امسال در ماه مبارک رمضان .
اگر دوست داشتید به این پیشنهاد عمل کنید.
اما قبلش لازم می دونم دوتا مقدمه عرض کنم خدمتتون :

1-حضرت آیت الله آقا سید علی قاضی عارف بزرگوار یک پسری داشتند به نام آقا سید محمد حسن که ایشان خیلی مورد تفقد پدر بودند و آخرین لحظات عمر مرحوم آقای قاضی در دامن این فرزند سپری شد .

خداوند توفیقی به حقیر داد و مدتی کوتاه ، یکسال آخر عمر شریف ایشان را درک کردم.ایشان برای برآورده شدن حاجات همواره یک پیشنهاد داشتند و آنهم این مطلب بود که :

قرآن بخوانید و به حضرات معصومین علیهم السلام هدیه کنید .

2-آیت الله مظاهری حفظه الله تعالی می فرمودند :

ما چون نفوس دنیه هستیم و اهل بیت علیهم السلام نفوس زکیه هستند؛ بین ما و اهل بیت فاصله زیاد است . بهمین خاطر وقتی می خواهید به اهل بیت متوسل شوید با واسطه خدمت ایشان حاضر شوید.

مثلا یکی از علما یا شهدا را واسطه کنیم تا حاجت ما را خدا بخواهند .

پیشنهاد می کنم امسال هر جزء از قرآن را که تلاوت می کنیم از طرف یکی از شهداء به امام عصر ارواحنا فداه هدیه کنیم.

با این کار هم روح آن شهید را شاد کرده و متوجه خود می نمائیم و هم هدیه ی ما از طرف آن شهید به امام عصر می رسد . و آن شهید عزیز قطعا در عالم برزخ دعاگوی ما خواهد بود. از طرفی شاید با این کار گوشه ای از دِین خود به شهداء را ادا کرده باشیم .

حقیر بنا دارم امسال قرآن را اینگونه ختم کنم.

امسال این حس خوب را با شما نیز به اشتراک گذاشته و هر شب به یاد یک شهید از شهدای انقلاب اسلامی ، ثواب تلاوت قرآن را از طرف او به امام عصرمان هدیه می کنیم .

باشد که از این طریق هم قلب امام عصر ارواحنا فداه را شاد کرده و هم آن شهید عزیز را واسطه ی بین خود و امام عصر قرار داده و از ایشان بخواهیم که برای برآورده شدن حاجت ما نیز دعاگو باشد .

إن شاء الله

برچسب‌ها:,