یک توصیه برای طلبه هایی که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند !

اسفند 11, 1393
18 بازدید

علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، […]

علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟

بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی

پی نوشت :

لازمه ی حضور در فضای مجازی به جهت استفاده ی درست و اثر گذار از آن ، به دست آوردن یک شناخت جامع و کامل از وقایعی ست که در فضای سایبر در حال رخ دادن است و نیز باید به حقایق این فضا اشراف کامل داشت و بعد از اشراف و درک این وقایع و حقایقِ گاها تلخ ، مکانیزم استفاده را کاملا آموخته باشیم تا بتوانیم مصداق فرمایش رهبری عزیز باشیم که فرمودند :

” میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید ”

 

برچسب‌ها:, , ,