پیام امام خمینی در 31 سال پیش برای این روزها …

تیر 15, 1398
17 بازدید

سالهای گذشته با تولد جریانی به نام داعش ، دامنه ی تفکر استعماری ضد اسلام ِ وهابیت در منطقه غرب آسیا گسترش یافت و جمهوری اسلامی جهت مبارزه با فعالیت های ضد اسلامی این جریان به مقابله با این جریان پرداخت . با حرکت جمهوری اسلامی در مبارزه با جریان پرچم های سیاه ، آمریکائیها همصدا […]

سالهای گذشته با تولد جریانی به نام داعش ، دامنه ی تفکر استعماری ضد اسلام ِ وهابیت در منطقه غرب آسیا گسترش یافت و جمهوری اسلامی جهت مبارزه با فعالیت های ضد اسلامی این جریان به مقابله با این جریان پرداخت .

با حرکت جمهوری اسلامی در مبارزه با جریان پرچم های سیاه ، آمریکائیها همصدا با اسرائیل و همچنین نوکران آنها در منطقه اعم از عرب زبان ، ترک زبانها و غیره این مسئله را به زبان می آورند که ایران در حال گسترش دامنه ی امپراتوری خود در سرتاسر منطقه بوده و برای جلوگیری از این إعمال نفوذ باید با ایران مبارزه کرد .

جالب است وقتی امروز پیام امام خمینی رحمت الله علیه را در 31 سال پیش مرور می کردم گوئی دست ایادی ظلمه را از پیش خوانده اند و برای آنها جوابیه ای نوشتند .
حضرت امام خمینی رحمت الله در پیام 29 تیرماه سال 1366 که به مناسبت کشتار حججاج ایرانی در مکه رخ داد به این شبهه ی اسلام ستیزان اینگونه پاسخ می دهند :

امریکا و آل سعود حادثه مکه را یک مبارزه فرقه ای و نزاع قدرت میان شیعه و سنی ترسیم نموده ، و ایران و رهبران آن را به عنوان کسانی که هوس رسیدن به یک امپراتوری بزرگ را در سر می پرورانند معرفی می کنند تا بسیاری از کسانی که از مسیر حوادث سیاسی جهان اسلام و نقشه های شوم جهانخواران بیخبرند تصور کنند که فریاد برائت ما از مشرکین و مبارزه ما برای کسب آزادی ملتها در مسیر کسب قدرت سیاسی مان و گسترش قلمرو جغرافیای حکومت اسلامی است.
البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی مان بارها اعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم .حال اگر نوکران امریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می کنیم.

برچسب‌ها:, , ,