حضور مجدد کامران ملک مطیعی در یک فیلم ضد اسلامی و ایرانی+تصاویر

خرداد 29, 1392
12 بازدید

تصویب بودجه های کلان برای مقابله ی فرهنگی با ایران در سنای آمریکا و همچنین توسعه ی جولانگاه دشمنان در عرصه ی جنگ نرم ، تنها مبارزه فرهنگی با ایران اسلامی نبوده بلکه بستن شمشیر از رو برای مبارزه با تفکر اسلامی مردم ایران و نیز مسلمانان جهان است و صد البته این استراتژی دشمن […]

تصویب بودجه های کلان برای مقابله ی فرهنگی با ایران در سنای آمریکا و همچنین توسعه ی جولانگاه دشمنان در عرصه ی جنگ نرم ، تنها مبارزه فرهنگی با ایران اسلامی نبوده بلکه بستن شمشیر از رو برای مبارزه با تفکر اسلامی مردم ایران و نیز مسلمانان جهان است و صد البته این استراتژی دشمن از زمانی پر رنگ تر شد که در میدان نبرد، توان رقابت و رویارویی با تفکرات اسلام ناب محمدی را نداشت.

نمونه های این آثار سینمایی کم نیستند .
فیلمهایی از جمله : ۳۰۰ ، Taken 2 ، Circumstance ، Not without my daughter ، Argo ، A time to betray و … از

کامران ملک مطیعی

کامران ملک مطیعی

آن دسته فیلم هایی هستند که با داستانی هیجانی و همچنین ساختاری بسیار جذاب به صورت مستقیم نه ایران بلکه اسلام را هدف قرار داده و به دنبال نشان دادن چهره ی نادرست و غیر واقع از اسلام و مسلمانان در جهان می باشد .

یکی از جدیدترین آثاری که پس از فیلم دوشیزگی(virginity) برای به نمایش کشاندن چهره ی خشن و ضد احساسات انسانی از اسلام به کارگردانی “تارا آتشگاه” ساخته شده است فیلم کوتاه ضد ایرانی و ضد اسلامی ” برای پرنده ها ” ( For the Birds )  می باشد که به داستان اجرای حد مربوط به عمل منافی عفت زنا می باشد .

نکته ی جالب توجه در این فیلم و همچنین فیلم دوشیزگی حضور کامران ملک مطیعی است که مدتیست در فیلم های ضد ایرانی  و ضد اسلامی حضور پیدا می کند .
کامران ملک مطیعی فرزند کیومرث ملک مطیعی از بازیگران سابق سینمای ایران است که مردم او را با نقش آقای دکتر در سری اول سریال زیر آسمان شهر به یاد دارند و در این فیلم کوتاه نقش مجری حکم زنی که عمل منافی عفت را مرتکب شده است ، در لباس روحانیت بر عهده دارد .

آنچه واضح است حضور بدون وقفه ی هالیوود در عرصه های ضد اسلام بوده و با توجه به این فعالیت مستمر ، بر عهده ی سینماگران و همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با ابزاری تهاجمی و نه دفاعی ،‌به معرفی وجوه مختلف احکام شرع مقدس بپردازند .

اگر ما اسلام ناب را به بضاعت خودمان به دنیا معرفی نکنیم ، انها به عقاید ما حمله کرده و باید دست روی دست بگذاریم و نظاره گر اهانت های ایشان به فرهنگ دینی خود باشیم چه رسد به اینکه در درون کشور اسلامی خودمان نیز فیلم هایی همچون ” من مادر هستم ” ساخته شده و ساحت اجرای حدود را زیر سوال می برد !

تصاویری از فیلم For the Birds برای پرنده ها :

برچسب‌ها:,