گزارش تصویری روباه مکّـار در بی بی سی

بهمن 22, 1390
15 بازدید

وارد به بیست و دومین روز از بهمن ماه 1390 شدیم . بزرگترین قیام تاریخ تشیع که منجر به تشکیل بزرگترین حکومت شیعی در سرتاسر جهان شد . و حقیقتا این قیام که به قول حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با لطف خداوند متعال به ثمر نشست و تشکیل حکومتی با ساختار جمهوری اسلامی […]

وارد به بیست و دومین روز از بهمن ماه 1390 شدیم . بزرگترین قیام تاریخ تشیع که منجر به تشکیل بزرگترین حکومت شیعی در سرتاسر جهان شد .
و حقیقتا این قیام که به قول حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با لطف خداوند متعال به ثمر نشست و تشکیل حکومتی با ساختار جمهوری اسلامی را در پس داشت ؛ جای تبریک هم دارد .

داشتم اخبار فضای سایبر را مطالعه می کردم . دیدم رسانه ی روباه مکار ، دست به انتشار مطلبی زده است با این عنوان : تصاویر نادیده ی انقلاب ایران
برایم جای تعجب داشت  که در این رسانه ، چنین مطلبی منتشر شود آنهم با توضیحاتی از عکاس ، آنهم با این سطور :

آقای یعقوب زاده در جریان انقلاب بهمن ۱۳۵۷ ادامه تحصیل در رشته معماری دانشکده هنرهای زیبا را رها کرده و دوربین به دست در سن ۱۹ سالگی، همراه شمار دیگری از عکاسان، بزرگترین انقلاب قرن بیستم ! را به تصویر کشید. عکس های این مجموعه در آستانه سی و سومین سالگرد انقلاب بهمن ۱۳۵۷ برای نخستین بار در یک رسانه فارسی زبان منتشر می شود.

خیلی مشتاق شدم که این تصاویر را ببینم و البته برایم جای سوال داشت که چرا بی بی سی اقدام به چنین کاری کرده است . وقتی تصاویر را دیدم قصد و غرضش را متوجه شدم .
شما هم ببینید و نوشته های پایین عکس ها را بخوانید . متوجه خواهید شد چرا بی بی سی به انتشار این تصاویر دست زده است :

 

 

 

 

برچسب‌ها:,